Per això i tinguent en compte que l’ubicació de l’edifici està a una zona amb una gran quantitat de tendes i locals comercials m’interessa desenvolupar i plantejar cap on van els nous espais de consum fusionant la compra física amb la compra virtual. Plantejar un nou concepte de “centre comercial“.
Centre Comercial Las Arenas
Per aquesta raó em plantejo com seran els nous espais de consum tenint en compte les noves tecnologies i productes que ens faciliten el consum de productes. L’objectiu és crear un sistema nou de consum que aporti els beneficis de totes dues modalitats, la virtual i la física. És cert que aquest nou sistema anirà dirigit a un públic molt puntual com són, alguns dels consumidors masculins que detesten anar de compres i passar hores cercant el que busquen i un sector empresarial que no consta de temps material per a fer les compres entre setmana, aquests usuaris volen destinar el seu temps lliure a altres activitats d’oci o a escapades enlloc d’anar de compres, pensen que totes dues modalitats de consum tenen una manca de serveis per tal de que aquest, s’adapti a ells i al seu estil de vida.
Així com les tendes suposen un temps important per a buscar, remenar, emprovar, amb totes les seves cues corresponent al vestidor, caixa... es beneficia per a un millor tracte amb el client i un assessorament o valor afegit, en canvi, l’internet impedeix realitzar-les a temps real i sempre s’ha d’esperar mínim 15 dies per a aconseguir el producte a les cases dels consumidors, sense cap tracte personal.