15/7/12

Proposta





Els centres comercials a hores d’ara estan projectats a partir de la visió del comerciant i molt poc pensant amb les necessitats del consumidor. Les grans superficies estàn projectades es converteixin en consumidors, per aquesta raó crec necessari projectar els CC des del punt de la demanda i no des de la oferta, d’aquesta manera s’aconsegueix satisfer les necessitats de les persones. Si aquestes es tracten amb tacte i delicades aconseguirem que les seves decisions estiguin preses amb intel·ligència i iniciativa i no de forma preestablerta. Això implicarà un major benestar del consumidor.

Actualment trobem que els centres o àrees comercials obliguen a generar una màxima circulació per a que hi hagi un major nombre de públic que vegi una gran oferta de productes i aconseguint una quantitat de diners. Aquest procès implica un màxim nombre de vendes i un major benefici per el venedor, però, que passa amb el consumidor?

NUCLI és un nou concepte de consum creat a partir de les necessitats del consumidor oferint el beneficis de la compra virtual i la compra física generant un menor temps d’esperar, un major aprofitament del temps i un benefici pel consumidor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario