15/7/12

Concepte&Idea


Concepte
Xarxa comercial amb un nucli de relacions amb gestions de venda. El nucli gestiona les comandes i les  facilita al seu consumidor sense que aquest hagi de voltar per tota la ciutat en busca dels articles.
Es tracta de fusionar les dues modalitats de consum (virtual i física) per tal de omplir els buits de les dues amb els beneficis de cada una.

Idea
Crear un espai gestionat a partir de pàgina web i un espai físic, que serveixi com a magatzem de les tendes més properes que es vulguin unir al projecte, per tal de facilitar la compra dels usuaris que no disposen de temps material per buscar els seus articles tenda rere tenda, sinó que aquest espai funcioni per mitjà de sistemes informàtics i puguis escollir de la gamma que disposen els articles i/o bé provar-los in-situ o de forma virtual.

Vull dotar l’espai de totes les comoditats tecnològiques, creant un espai futurista modern que sigui al gust d’aquests usuaris. D’aquesta manera s’aconsegueix planificar  millor el temps podent realitzar les comandes de prova al nucli i facilitant el tràmit de compra com la rapidesa de la compra. Cada usuari tindria una clau d’accés i un usuari per tal de poder fer les comandes a traves del portal d’internet des de casa i un cop escollits els articles o bé es compren al moment o es passen a provar o mirar un dia i hora acordats pel comprador, així tenint tots els productes a magatzem es redueix el temps d’espera i es concentren tots els productes en un mateix espai. Tanmateix, l’usuari pot accedir qualsevol dia a qualsevol hora al nucli i fer la seva comanda virtual des de la seva mateixa ubicació.
Aquest model de consum facilitaria una major rapidesa i un millor tracte personal client - venedor.

Maqueta Conceptual
Amb la maqueta conceptual intento explicar la idea d’ajuntar diferents marques en un mateix centre que farà de nucli per a les compres plantejant aquest nou concepte per a un consum més eficaç i ràpid.










No hay comentarios:

Publicar un comentario